Aug 2, 2009

aku marah giler ni!!!

Have you guys done things that you guys put so much work on n people spoil it?

u must have.. xkan x pernah nye la..
This week I am ticked off by almost everything in sight.
1. cadar tilam ku yg ku jemur disiram org atas. Nak kna bunuh org tuh. tak pasal2 ak kna basuh blik kan. Da le buat bnde tkutuk tu lari trus tak nak ngaku. Imagine this, tgh2 rilek kat blik rehat tetiba dgr air tersiram dari atas. Bunyi bkan main kuat lag. Cheist!! rupe2 nye ak nye cadar tilam kena siram. WattaFak!!!
2. Ak tak tau la nak marah ke tak kan benda ni. Bus ak TUNGGU dari kul 8 pag x sampai2. Punyala bengang ak. Pakai teksi, Abang, sikalang a, mo peg itu kl sentral pun sudah rm20. ni lagi la jusco. 15 la bang. sya kasi murah. Swine flu btol la. It's like obvious m always going to where i always go and that taxi guy charging some nonsense prizes. Hello ever heard of METER? kami pun nak idup gak.

Oi oi oi!!! minggu ni minggu brape? 4 ke 5? x pasal2 ak kene marah kang x prepare tok public speaking..

2 comments:

I am Karl said...

keep it cool damnik

babi seyh taxi tu main charge sesuka suki

Damnik said...

tau takpe..